Corso
Administrator
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:15, 31 Sty 2011 Temat postu: Regulamin. |
|
|
Pisząc jakąkolwiek wiadomość na forum akceptujesz ten regulamin ze świadomością sankcji wynikających z jego nieprzestrzegania.
Na forum zabronione są:
- spam (np. wielokrotne wysyłanie wiadomości o tej samej treści lub pisanie kompletnie nie na temat),
- treści obrażające innych uczestników dyskusji lub wymierzone przeciwko konkretnym osobom lub grupom społecznym,
- używanie zwrotów lub wyrazów powszechnie uważanych za wulgarne lub obraźliwe (moderatorzy zastrzegają sobie prawo do cenzury wyrazów wulgarnych, a w skrajnych przypadkach usuwania postów)
- reklamy rzeczy lub usług, które chciałbyś kupić/sprzedać/wymienić w rzeczywistym świecie,
- prośby o pomoc w używaniu nielegalnego (pirackiego) oprogramowania lub kluczy-CD do takich gier/programów,
- popieranie zachowań niezgodnych z obowiązującym prawem (dozwolona jest natomiast polemika z nim),
- podbijanie wątku (dodawanie nieistotnych wiadomości) w celu promocji własnej lub zawartości wątku,
- pisanie niepotrzebnych, nic nie wnoszących postów (wiadomości) w celu podbicia liczby własnych postów,
- niekonstruktywna krytyka decyzji podejmowanych przez Administratorów/Moderatorów
Dodatkowo nadmierne używanie DUŻYCH liter lub celowe zniekształcanie polskich wyrazów (np. już => jush) nie jest tolerowane.
Ortografia: Moderatorzy będą w miarę potrzeb poprawiać rażące błędy kolorem czerwonym, co ma Cię zmotywować do poprawnego pisania.
Pisząc jakikolwiek post na forum zobowiązujesz się do:
- przestrzegania zasad prawidłowej ortografii oraz interpunkcji (w przypadku pewnych dysfunkcji, np. dysleksji, należy używać programów sprawdzających/poprawiających błędy
- przestrzegania wyżej wymienionych zakazów,
dodatkowo, jeśli zakładasz nowy temat/wątek powinieneś wcześniej przeszukać forum (używając funkcji Szukaj), żeby nie powtarzać poruszanych już tematów, tematy wcześniej już poruszone będą zamykane z prośbą przeszukania forum (lub, jeśli moderator ma dobry dzień, z linkiem do starego tematu )
tytuł nowego tematu powinien wyjaśniać czego on dotyczy
Edycja postów
Zabrania się pisania kilku postów jeden pod drugim w krótkim odstępie czasu, należy wtedy skorzystać z funkcji 'Edytuj', której ikonka znajduje się w prawym górnym rogu posta.
Sankcje:
- wykroczenia przeciw powyższym zasadom mogą powodować otrzymanie ostrzeżenia od Admina lub Moderatora, w przypadku dużej liczby ostrzeżeń lub rażących wykroczeń, użytkownik może zostać czasowo wykluczony z forum.
- wiadomości/wątki mogą być przenoszone przez moderatorów na odpowiednie forum. Wiadomości/wątki mogą także być całkowicie usuwane.
- wymierzane kary nie mogą być publicznie dyskutowane na forach. Zażalenia lub pytania o kary powinny być omawiane bezpośrednio z Moderatorem, który wymierzył karę.
Zasady poprawnego pisania oraz wyrażania opinii na forum:
- wiadomość, którą chcesz przekazać, powinna być przede wszystkim zrozumiała dla czytelnika, dlatego powinieneś pisać poprawną polszczyzną (unikać dialektów), stosować interpunkcję oraz najlepiej przeczytać swoja wiadomość jeszcze raz, zanim klikniesz przycisk 'Wyślij';
- jeżeli masz jakąś prośbę nie powinieneś się narzucać ani niczego wymagać, to jest wyłącznie dobra wola i chęć ludzi, którzy Ci pomagają, a nie ich obowiązek.
Niestosowanie się do powyższych zasad nie będzie powodowało żadnych sankcji, natomiast nie stosując się do nich nie powinieneś oczekiwać odpowiedzi na swoje posty.
Administracja
Post został pochwalony 0 razy
|
|